Binnendienst administratie

Logistiek / Commerciële administratie

Onze afdeling ´Logistiek / Commerciële administratie´ zet zich in om alle logistieke zaken nauwkeurig, vlot en correct af te handelen. Zo is uw bestelling of uw levering op het juiste tijdstip op de juiste plaats. Daarnaast zorgt deze afdeling voor de afhandeling van de facturering van afgenomen producten en voor de afrekening van geleverde oogstproducten.

Bestellen kunt u voor de regio midden/zuid (kantoor te Wemeldinge) via:

1. Onze bestelmodule op onze website (onder "bestellen")

2. Kantoor te Wemeldinge: bestellenwemeldinge@czav.nl

3. Telefonisch tijdens werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur:

Bestellen kunt u voor de regio noord (kantoor te Dinteloord) via:

1. Onze bestelmodule op onze website (onder "bestellen")

2. Kantoor te Dinteloord: bestellendinteloord@czav.nl

3. Telefonisch tijdens werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur:

Financiële administratie

Minstens zo belangrijk als een goede logistieke organisatie, is een correcte financiële administratie en afhandeling. Onze financiële afdeling zorgt daarvoor. Voor vragen of advies kunt u altijd terecht bij:

Peter Goedegebuure

Afdeling: rek. courant, autom. incasso

Tel. +31 113 62 92 50

e-mail: p.goedegebuure@czav.nl

Samenwerking tussen alle afdelingen waaronder ook de buitendienst, secretariaat, automatisering, onroerendgoedbeheer, postkamer en inkoopafdelingen maakt CZAV tot een goed geoliede machine.